Contacti amb nosaltres, atendrem tots els seus dubtes
Obrir un centre o servei sanitari requereix dos tipus d’autoritzacions o llicències sanitàries; la primera és la Llicència ambiental a través del seu Ajuntament i la segona, l’autorització i inscripció en el Registre Sanitari.
Tots els centres i serveis sanitaris, sigui com sigui la seva especialitat, amb la finalitat de poder posar-los en marxa o davant qualsevol modificació significativa que es realitzi en ells, necessiten les llicències sanitàries i/o autorització administrativa de funcionament atorgada pel Registre de Centres i Serveis Sanitaris de la seva Comunitat Autònoma. De manera general, estan sotmesos a aquest tràmit (llicències sanitàries) els següents casos:
Un centre o servei sanitari de nova obertura requereix dos tipus d’autoritzacions per a poder iniciar el funcionament:
També es requereix d’autorització per part de les autoritats competents en el moment que es vol fer una modificació substancial en el centre sanitari i per a dur a terme segons quin tipus de pràctiques.
A UTPR® TECNODOSIS comptem amb un equip legal que el pot assessorar i elaborar la documentació per a dur a terme els següents tràmits:
A UTPR® TECNODOSIS ens encarreguem de presentar tota la documentació necessària per a portar el tràmit i ens encarreguem de respondre davant qualsevol requeriment que els puguin notificar.
A UTPR® TECNODOSIS oferim:
Des del departament de llicències sanitàries estem en contacte directe amb les diferents Administracions Públiques de l’Estat per a així poder resoldre els dubtes que puguin anar sorgint durant la tramitació de la llicència.
A UTPR® TECNODOSIS ens encarreguem de l’assessorament, la tramitació i l’obtenció d’Autoritzacions o llicències sanitàries necessàries per a la Legalització de l’Activitat que es pretén dur a terme en el centre o servei sanitaris.
Si necessita assessorament sobre aquest servei o qualsevol servei que oferim, pot contactar-nos a través del formulari que apareix a la seva esquerra o telefonar-nos al 933681355 o escriure’ns la consulta a info@utpr.es
Llei 8/2010, de 30 d’agost, d’Ordenació del Sistema de Salut de Castella i Lleó.
DECRET 151/2017, de 17 d’octubre, pel qual s’estableixen els requisits i garanties tècnic-sanitàries comunes dels centres i serveis sanitaris i els procediments per a la seva autorització i registre.
Decret 42/2014, de 27 de març, pel qual es modifica el Decret 12/2009, de 8 de gener, pel qual es regula l’autorització de centres, serveis i establiments sanitaris (DOG núm. 71 de l’11 d’abril de 2014).
Decret 100/2010, de 27 d’agost, pel qual es regula el procediment d’autorització sanitària dels centres, serveis i establiments sanitaris i el funcionament del Registre de Centres, Serveis i Establiments Sanitaris de les Illes Balears.
Ordre 1158/2018, de 7 de novembre, del Consell de Sanitat, per la qual es regulen els requisits tècnics generals i específics dels centres i serveis sanitaris sense internament, dels serveis sanitaris integrats en una organització no sanitària i de l’assistència sanitària prestada per professionals sanitaris a domicili en la Comunitat de Madrid.
Decret 69/2008, de 26 de febrer, pel qual s’estableixen els procediments de les Autoritzacions Sanitàries i es crea el Registre Andalús de Centres, Serveis i Establiments.